Tuesday 6 December 2011

kerja baru dengan harapan baru

kalau kira dari hari ini, tinggal lg 2 hari sahaja. selepas je 2 hari, aku akan pergi dari sini..

malas nk tulis nama company takut kalau sesiapa search dlm google, kuar pula blog aku ni..hihi


mulai 12disember2011, aku akan mulakan kerja baru di Menara TH itu..

jawatan itu pun terpaksa dirahsiakan..huhu


harapan aku, aku harap aku dapat kerja dengan betul, dengan bersungguh-sungguh..

mungkin aku kena improve english aku mula dari sekarang !!

tak nak pula aku ni gelabah nanti..

tempat tinggal pun dah cari. tapi tak tahu tu pilihan yang bija atau tak..

cuma aku harap selepas aku kerja ni, aku tak menyusahkan mak aku terutamanya..

tapi mulai sekarang aku kne ada buku perbelanjaan aku sendiri..hihi..bajet la katakan..kalau aku kire bajet gne blog ni je ok tak  heheh..

ok kot..lagipun tentunya tak de sape nk baca..

yeah !!

aku akan mulakannya sekarang.

No comments:

Post a Comment