Wednesday 2 November 2011

new beginning

Blog ini hanya utk diri aku..


apa yang aku fikir.


apa yang aku nak.


apa yang aku tak suka.


apa yang aku ada.


apa yang patut aku buat.


dan segala-galanya pasal aku.


apa yang penting, blog ini adalah bukan utk melahirkan perasaan negatif yang mungkin ada dalam diri aku.


aku nak blog ini jadi panduan utk diri aku.


panduan dalam menjadi yang lebih baik.


dalam pelbagai segi.


dalam fesyen.


cara hidup.


amalan.


kesihatan.


segala-galanya.


aku pernah terfikir utk luah segalanya melalui blog.

tapi itu bukan cara yang sangat bijak.

ada yang tak perlu diluahkan.

lebih2 lagi blog ni aku tak rasa selamat.

mungkin apa yang kita kongsi ini bukan sesuatu yang wajar dikongsi.

kalau aku sedar ianya salah, mungkin aku akan padam entry tersebut.


mudah2an blog ini adalah untuk menjadikan aku seorang yang lebih baik.

insyaallah..

No comments:

Post a Comment